Älskar er<3

Ja, jag älskar sommarlov det är klart! Men ändå samtidgt är det s jävla hemskt, tio hela veckor utan mina brudar.... okej så det är inte tio eftersom jag träffar ju dom ändå ibland men det är typ en gång i veckan eller så. Inte varje dag å det svider i mig! Utan mina brudar är det som att jag inte får sova äta eller gå på toan typ! Det är hemskt!D: Ni är bäst i världen<3

Imorn hoppas jag att jag får träffa Ronja å nella för tror dom skulle till villis å på fredag eller torsdag storuman å träffa Emelie. Sen hoppas jag att Jasmine kommer ner på villis nån dag så jag får träffa den fina brutan:
Älskar er ni är underbara!<3 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mona och Enya då?

Svar: vad är det med dom?
jonna Nybrand

2013-06-28 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0